17/11/11

Τη χώρισε γιατί το έπαιζε ελεύθερη και ωραία στο Facebook



Το Facebook έφερε το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα. Το ζευγάρι, γονείς δύο παιδιών, έλυσε τα δεσμά του γάμου του καθώς η σύζυγος έκρυβε από τον άντρα της τον «πονηρό» λογαριασμό που είχε δημιουργήσει στη δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Υστερα από οκτώ χρόνια γάμου το ζευγάρι έφτασε στις δικαστικές αίθουσες διεκδικώντας κατ' αντιδικία το διαζύγιό του, λόγω της δημιουργίας προφίλ της συζύγου στο Facebook χωρίς την έγκριση του άντρα της.

Μάλιστα, ο 40χρονος απατηθείς διά της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης σύζυγος, πληροφορήθηκε την ύπαρξη των φωτογραφιών και στοιχείων της γυναίκας του στο Facebook από έναν συνάδερφό του στο γραφείο.

Ο 40χρονος ασφαλιστής αναφέρει μεταξύ άλλων στην αίτηση διαζυγίου του: «Η εν διαστάσει σύζυγός μου ήταν πάντα απαιτητική και τεμπέλα. Την γνώρισα πριν από δέκα χρόνια μέσω φίλων μας και παντρευτήκαμε ύστερα από τρία χρόνια. Εκείνη με τον ερχομό του πρώτου μας παιδιού σταμάτησε να δουλεύει με το πρόσχημα να αφιερωθεί στην ανατροφή των παιδιών μας. Ποτέ δεν αισθάνθηκε την κούρασή μου και το άγχος που μου δημιουργούσε η δουλειά μου, σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Ενώ η επαγγελματική ανασφάλεια κυρίως την τελευταία διετία μεγάλωνε, εκείνη όχι μόνο δεν ήταν σύμμαχος στις ανησυχίες μου αλλά μου επικαλούνταν απίστευτη κούραση με το σπίτι και το διάβασμα του μεγαλύτερου γιου μας που πάει Α’ δημοτικού, απαιτώντας την πρόσληψη οικιακής βοηθού. Ιδιωτικό σχολείο και παιδικός σταθμός και η εν διαστάσει σύζυγός μου να συνεχίζει να διαμαρτύρεται για σωματική εξόντωσή της, χωρίς εγώ ο ανυποψίαστος να γνωρίζω ότι στο προφίλ της στο Facebook το έπαιζε ελεύθερη και ωραία…»

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων στην αίτηση διαζυγίου ο 40χρονος ασφαλιστής που, σύμφωνα με τον ίδιο ηττήθηκε παταγωδώς και προσβλήθηκε στο εργασιακό του περιβάλλον ανεπανόρθωτα, όταν νεαρός συνάδερφός του στο γραφείο, λάτρης του Facebook, του είπε ότι «συνομιλεί με μία γυναίκα στο Facebook που οι φωτογραφίες της μοιάζουν με την Αννα».

«Εκπληκτος διαπίστωσα ότι ήταν η ίδια η γυναίκα μου και μητέρα των παιδιών μου που παρουσιαζόταν με το προφίλ της ελεύθερης για να ξεφεύγει από την οικιακή πλήξη που της προκαλούσαν οι υποχρεώσεις της συζύγου και μητέρας…» (http://espressonews.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: